fredag 1 juni 2012

Let´s Dance

Det bidde inget Katalin för mig och gubben ikväll.
Eftersom min mage spökar och Jonny knappt orkar ta sig från soffa till säng så stannade vi hemma.
Det kändes inte läge för någon vild kväll på stan ikväll.
Men peppar peppar så verkar min mage ha lugnat ner sig nu på kvällskvisten.
Jag kunde ju t om äta lite gös och kokt potatis och allt har fått stanna kvar :)
Jag och Jonny får sitta hemma i vår lugna vrå och kolla på let´s dance-final istället.
Det är också ganska mysigt.
Förra helgen var ju fylld av människor och party så denna helg känns det helt ok att bara tagga ner.
Undrar vem som vinner då?
Molly eller Anton?
Jag hejar på Anton :)
Anton Hysén Foto: Pavel Maira

Nu skall jag gå ut i vardagsrummet och tända lite ljus till själva röstningen.
Man skulle ha haft lite glass. Det är säkert jättebra för magen :)
Eller så får jag nöja mig med ett glas Proviva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar