tisdag 12 juni 2012

Tisdag då

Måndagen försvann med buller å bång.
Synd att Sverige förlorade. Men det är ju alltid så när jag skall kolla på sport.
Inte undra på att jag aldrig tycker att det är roligt och spännande.
Nä, nu ske je inte va bitter.
I dag ser det mulet ut, men det skall tydligen bli ganska varmt under dagen om man skall tro på väderleksnissarna.
Själv jobbar jag till kl 16.30 och sedan skall jag fixa lite ärenden inne på stan.
Det är inte ofta som jag går på stan inte.
Nu måste jag slänga mig i duschen innan Knut och flickvän vaknar.
Apropå Knut, så har han fått tag på en lägenhet i Bellman. En tvåa med kokvrå på 35 kvadrat.
Han skall åka kolla på den på torsdag. Hoppas, hoppas säger jag och håller tummarna så knogarna vitnar.
Ja men, nä men annars är väl allt väl denna tisdagsmorgon.
Inget nytt under solen, inget som händer.
Bara en vanlig sketen tisdag, men det skall väl gå det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar