fredag 22 juni 2012

Glad midsommar

Sitter i husvagnen och testar min nya dongel och den verkar ju funka perfekt.
De sa att 3 hade bra täckning här ute och det stämmer ju för nu är jag ute och surfar utan problem.
I dag skiner solen från en klarblå himmel och vi har precis ätit frukost ute på vår altan.
Det känns som att det kommer att bli en bra dag.
Klockan 11 reser vi midsommarstången och sedan blir det buffé med lite blandat smått och gott med och snaps.
Ett alldeles nyinköpt kubb skall invigas och det kanske blir en och annan "små grodorna" också.
Jag återkommer väl med lite bilder senare under dagen/kvällen.
Jag önskar dig en skön midsommar.

3 kommentarer:

  1. Kram och ha en skön Midsommar....jag längtar efter dej! <3

    SvaraRadera
  2. Allan & Marina22 juni 2012 09:43:00

    Glad Midsommer önskar vi er alla!

    SvaraRadera
  3. ...:)det ska vara ett och-tecken det där amp;amp

    SvaraRadera