torsdag 6 november 2014

Kvidevidevitt!!

Jag vaknar och är kvittrande glad.
Jag väger mindre än någonsin på min våg så det skall bli väldigt spännande att åka till Viktväktarna i eftermiddag.
Jag hoppas på min tredje stjärna och kanske t om min 10% gräns. Hoppas!

Besöket på banken i går gick väldigt bra. Nu är det bara att ge sig ut på lägenhetsjakt. Vi kan köpa så fort vi hittar någon. Men vi sa att vi sparar till i januari.
Det skall bli skönt att flytta och innan måste vi kasta saker. Vi skall från en femma till en trea så det är en hel del saker som måste bort.
Det är underbart skönt att rensa här hemma.
Jag njuter av varje påse som jag slänger och för varje sak som får sin plats.

Jag sov som en stock inatt så jag tror att kortisonet har börjat verka nu. Jag har inte vaknat en enda gång av att jag har haft ont. Det är så skönt!
Det känns som om livet går min väg nu. Äntligen!
Efter många år av kämpande och krokiga stigar så verkar det äntligen som om vägen blir rakare och lättare att gå.

I morgon åker vi till vårt älskade Hållen och på lördag kommer goda vänner på middag.
Jag längtar.
Undrar vad vi skall bjuda på till förrätt?

Härliga morgon, härliga liv!
Jag hoppas att du som läser detta och kanske inte är lika kvittrande, jublande nöjd som jag kan få lite energi av mig.
Varsågod! Jag ger av min energi till dig.
Kärlek, kärlek, kärlek!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar