torsdag 20 november 2014

Välkommen till...

...Murargatan 25.
NU har vi skrivit på för lägenheten. Nu kan ingen annan komma hit å komma.
Den 26 januari får vi tillträde till lägenheten och vi får flytta in när köket är klart, för det är det första vi kommer att riva ut.
Det känns sjuuukt konstigt att vi äger en lägenhet. I vanlig ordning gick allt på en grisblink. The story of mitt och Jonnys liv.
- Vi skall baaara kolla på hundvalp, inte köpa...Vilka kom hem med en hundvalp?
- Vi skall bara kolla på fritidshus....Vilka köpte det första hus vi titta de på?
- Vi skall bara börja kolla på lägenheter så att vi vet vad vi skall titta efter... tre dagar senare är kontraktet påskrivet och klart!
Jag känner mig sååå nöjd. Allt blev precis som vi hoppats. Närmare stan, nära våra jobb, billig boendekostnad.
Faan vad glad jag är!
















1 kommentar:

  1. Vi trivs jättebra i vår lägenhet på Frösön. 2 personer i fem rum och kök :) Men den dan vi flyttar vill jag bo i centrala stan - typ mitt på Gågatan �� om och när det blir får framtiden utvisa. Kul med ny lägenhet i alla fall! Grattis!

    SvaraRadera