onsdag 2 maj 2012

Frida skriver

Min brorsdotter Frida skriver så fint om mig och syrran på sin blogg.
Tack Frida <3

Mina fastrar brukar skriva det som är intressant att läsa om och dom lägger alltid upp massa bilder och dom åker alltid iväg på roligheter.
Speciellt min yngre faster, henne får man följa med på konserter, festivaler, semestrar och andra roliga saker som hon hittar på i vardagen. Hennes hemma fester som hon hittar på, roliga citat och kommentarer.
Hon har ett väldigt aktivt liv, men det har min äldre faster också.
Hon är min förebild när det gäller att bygga karriär.
Hon är egen företagare och det verkar gå väldigt bra för henne, hon är där hon är tack vare henne själv och ingen annan.. en självständig kvinna med ett enormt hjärta som har hjälpt mig många gånger utan att kräva någonting tillbaka, men dessutom inte ens behövt hjälpa mig.


1 kommentar: