torsdag 31 maj 2012

Hela veckan

Jag ringde just till jobbet och sa att jag stannar hemma i morgon också.
Min mage är, precis som i går mitt på dagen, lite bättre nu.
Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag är på bättringsvägen.
I dag har jag ätit ett glas blåbärsoppa, lite youghurt, rostat bröd och en kopp te.
Tack vare Imodium så mår jag ganska bra just nu.
Men att jag skulle vara tvungen att stanna hemma hela veckan kunde jag väl aldrig tro.
Är jag inte bättre i morgon så ringer jag till doktorn.

Jag och min man sitter i soffan och kollar på Per Morberg.
Vi blir inspirerade och planerar sommarens mat i husvagnen.
Lite sorgligt att vi inte har kunnat vara där ute på hela maj, men det är sånt som händer.
Att man blir sjuk finns ju aldrig med i beräkningarna.

Jonny blir bara bättre och bättre. I dag var han på en liten promenad runt huset.
han är fortfarande svag, men det går åt rätt håll.

Ja, men det var väl allt från den här sjukstugan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar