onsdag 2 maj 2012

Hemma från jobbet......igen.

Läkaren sa att jag skulle vara hemma i alla fall i dag och om såret inte har torkat så skall jag vara hemma längre.
Det börjar bli många sjukdagar nu med migrän, ont i ryggen, förkyld och nu Impetigo.
Inget att göra något åt men jobbigt är det.
Jag känner mig ju inte jättesjuk, men det är otroligt irriterande att ha det här såret i näsan.
Jag kan nästan inte tänka på något annat. Märks det? ;)
I dag gassar solen från en molnfri himmel. jag tror jag tar med mig en bok och sätter mig ute i parken i dag.
Jag kan ju inte bara gå här hemma och koncentrera mig på mitt sår för då blir jag tokig.
Så får det bli.

Ja men annars så är väl allt som det ska.
Snart helg igen.
Såret torkar sakta men säkert.
Sol ute.
Man måste tänka positivt.
Min nya dator har inbyggd webcam. Märks det?  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar