torsdag 10 maj 2012

Shop till you drop

I dag efter jobbet så skall jag åka på stan med Ludde.
Det är dags för lite vårkläder.
Jag "måste" ha några nya trasor till klassträffen nästa fredag och han nåsta ha nya kläder bla till att ha och servera i. Svarta chinos och svarta skor.
Det är lite annat smått och gott som jag också måste handla.
Som sagt den här eftermiddagen kommer inte att bli billig.
En fika på stan skall vi väl också hinna med, Ludde och jag.
Nu måsta jag rusa.

P.S Jag undrar jag om Linda har fått en liten bebis?
Det har varit tyst på bloggen och på fejjen sedan igår förmiddag.
Hmmm, jag som gissade på att Bäbis skulle komma i morgon.
Ja, ja...man kan ju inte ha rätt jämt ;)

2 kommentarer:

  1. Var ska Ludde vara och servera??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ludde går ju mat och serveing på gymnasiet. Han skall göra det i två år till ;)

      Radera