måndag 7 maj 2012

Månndäj

Det är nio dagar sedan jag var på jobbet men jag har ju stigit upp tidigt varje morgon ändå så det var inte jobbigt att slänga benen över sängkanten i morse inte.
Solen skiner utanför fönstret och fåglarna kvittrar.
Jag studsade in i duschen och nu sitter jag här med en kopp härligt kaffe framför mig.
Jag håller på att efterlysa mina kläder som jag skickade efter för snart 14 dagar sedan.
Jag vill ju prova dem och se om det är något som jag kan använda på klassträffen, annars blir det lite panik i lägret.
Annars så kan det bli som för min käre vän Nina :)
Två nakenfisar på klassträff, det skulle se ut va :)

I dag ska jag på avslutning på PIM-kursen.
Jag smiter från jobbet vid två-tiden , tror jag. Beroende på när vikarien dyker upp.
Om man är där i god tid så är det inte så svårt att få parkering.

Annars så käns det bra att vara tillbaks på banan igen.
Att få svinkoppor var en erfarenhet jag hade kunnat vara utan faktiskt.
Inte skönt och kul på något vis.
Det skall bli roligt att träffa barnen och alla mina kollegor igen.

Nu måste jag ta på mig ansiktet och trycka i mig lite frulle.

Hej hopp!


3 kommentarer: