onsdag 2 maj 2012

Det ordnar sig

Boendet är ordnat för Getaway rock.
Vi får låna en lägenhet ca 10-15 min gångväg från Gasklockorna.
Det känns bra.
Vi började bli lite oroliga där när det alla hotellrum är uppbokade och det var så svårt att hitta en husvagn att hyra.
Knuts kopis med flickvän räddade oss.
Vilken tur att jag frågade på skoj närjag träffade dem på Valborg.
"Man skall vara lite om sig och kring sig om man skall få något i sig och på sig", som min kära far skulle ha sagt.

Jag fick tid hos frissan två dagar innan jag skall åka upp till Östersund på klassåterträff.
Min frissa är uppbokad i flera veckor framåt, så jag hade TUUUR!!
Nu blir jag både klippt och färgad innan jag drar.

Äntligen så börjar näsan att ge med sig liiiiite grann.
Det verkar som om det har slutat sprida sig nu.
Såren är fortfarande äckliga men de blir inte större och större, längre i allafall.
Jag har ju haft de här såren i nio dagar nu så jag börjar bli jäkligt irriterad, måste jag säga.

Men som sagt, det ordnar sig alltid :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar