måndag 14 maj 2012

Stackars Jonny

Jag undrar om det har blivit någon operation ännu och har den i så fall gått bra?
Lite konstigt att sitta här och inte veta.
Nu måste jag gå och jobba hela dagen utan att veta.
Jag hoppas verkligen att han hör av sig under dagen för lite orolig är man ju ändå.
Var det en inflammation i gallblåsan, eller var det något annat hemskt?
Det är klart att jag undrar.
Jag är ju ändå hans fru och här sitter jag utan att veta någonting.

Tänk om han inte mår bra och han inte får komma hem till helgen, då åker ju inte jag upp till Östersund inte.
Men så illa skall det väl inte behöva gå?

Jamen, nä men annars är det väl måndag....igen. Jag skall väl ta på mig några paltor och dra till arbetet om en liten stund.
Såret i näsan har inte läkt och dessutom så känner jag mig tjock i halsen, inte ont men tjock.
Skulle inte förvåna mig om inte bacillerna dog efter min penecelinkur utan att jag ska få en släng av halsfluss lagom till helgen. Skulle inte förvåna mig ett dugg faktiskt :P
Just nu känns det som om allt kan hända....just mig.

Fasen vad det blåser i dag. Låter som om det är halv storm ute. Skönt, då slipper jag fixa frillan :)
Upp med skiten i en tofs ba´.

Tjingeling!
Precis! så här funkar det..

3 kommentarer:

  1. Men gå till doktorn säger jag...å få mera pencilin....så hinner du piggna till innan du ska på klassfest!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för Jonny! <3

    SvaraRadera
  3. Meeeen du får inte överge mej i helgen...

    SvaraRadera