fredag 4 maj 2012

NÄStan helt underbart

Det är fredag och jag vaknar upp med en näsa som inte varar :)
Härligt!
Det mesta av såret som ligger utanför näsan har torka i natt.
Jag har fortfarande skitont inuti näsan när jag petar där (JA! Jag försöker låta bli)
Men det ser ut som att jag slipper åka upp till Östersund på klassåterträff och se ut som Elefantmannen i ansiktet i alla fall.
I dag ska jag och gubben packa lite mat och goda drycker och bege oss ut till husvagnen när han slutar.
Solen ser ut att vara i moln i dag, men det gör inget. Vi är tappra och åker ut för att leva campingliv ändå.
Jag ska köpa mig en bra bok i dag. Någon som har ett boktips att komma med?
Ligga på sängen och l(n)äsa om det regnar, det är ju också avkoppling.
Måste planera maten också. Grilla ska vi väl göra oavsett väder. Räkor har jag i frysen.
Ja, det blir nog bra till slut. Vi brukar inte svälta när vi är där ute direkt ;)
Det låter väl som en NÄStan perfekt helg va?
Bara lite ont  näsan och bara lite kallt.
Sista NÄSbilden nu, jag lovar! Men jag ville inte göra Nina besviken :)

4 kommentarer:

  1. Hehe L(n)äsa, du e kul du :))

    SvaraRadera
  2. Svar: Stort tack!! :) Ja visst är det underbart med macro! Börjar du bli lite bättre i din stackars näsa nu?

    SvaraRadera
  3. Jag blir sååå lycklig :)

    SvaraRadera