tisdag 15 maj 2012

Väntar

Jag sitter på sjukhuset nu och väntar på att Jonny ska komma upp från operationen. Han opererades kl 11 i förmiddags och allt verkar ha gått bra. Sjuksystern visste inte så mycket eftersom de inte har ringt från uppvaket ännu.
Jag vet inte hur länge jag får sitta här och vänta men de trodde att han skulle komma upp på avdelningen snart.
Jag läkare en tonfiskmacka nere i cafeterian nyss och drack en läsk. Wow, vilken underbar middag :)
Det verkar som om de klarade sig med en titthålsoperation så om han/jag har tur så får min lilla gubbe komma hem i morgon.

Det är min tur att baka till i morgon också :P.....ja, ja....tanterna får nöja sig med köpebröd. Herregud, min gubbe är ju viktigare. Fast det är viktigt med go' fika också :)
Ååå, nu får han komma upp snart. Jag vill ju se hur det är med honom.
Vänta är inte en av mina bästa egenskaper.

Utsikt från sjukhusfönstret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar