lördag 12 maj 2012

Filmmaraton och en sjuk gubbe

I dag åkte jag med min fina granne Anette till Thun´s.
Jag hittade underkläder och lite annat smått och gott.
När vi kom hem så sprang hon in till sig och hämtade en klänning som satt som en smäck på mig :)
Den skall jag ha på student och kanske på fredag om jag hittar en jeansjacka och snygga boots till.
Söt och tuff, that´s my cup of tea.

När jag kom hem så började jag att titta på x-men med Knut.
Nu, sju timmar senare så har jag kollat på alla tre filmerna. De var helt ok faktiskt. Liiite väl grabbiga men det var skoj att göra något med Knut för en gångs skull.

Gubben har legat avdomnad i hög feber hela dagen. Ont i magen, ont ryggen och brännhet. Jag undrar vad han har dragit på sig för skitbaciller?
Apropå baciller så har jag fortfarande kvar ett litet sår i näsan efter förra veckans Impetigochock. Jag slutade att äta antibiotika i onsdags men jag har som sagt fortfarande kvar ett litet sår i näsan. Jag hoppas att det försvinner så att jag inte har kvar några baciller som jag går och sprider omkring mig.
Jag får ringa läkaren om inte såret försvinner i början på nästa vecka.
Jäkla skitbaciller!

Nu ska jag lägga mig i sängen och spela lite Angry birds.

1 kommentar:

  1. Gå till doktorn med din näsa....kanske behöver du mera pencilin...gå nu innan du ska till Östersund!

    SvaraRadera