måndag 12 maj 2014

Det var den helgen det!

Den gick i ett flygande fläng.
Från Uppsala till Hållen, till Falun, till Borlänge och Rämshyttan.
Från Rämshyttan till Uppsala igen.
I går var vi åtta st på söndagsmiddag och avslutade kvällen med en bra men äcklig film som heter Old boy. Se inte den om ni vill må bra.

Det är en körig vecka som startar nu.
Mån: Utvecklingsamtal. Göra klart film och skriva samtalsunderlag.
Tis: Viktväktarna
Ons: Kolla på lägenhet på Lagerlövsgatan.
Tor: APT
Fre: Handla och åka till Hållen.
Lör: Storfrämmande.

Det har gått bra att räkna points denna vecka. Det skall bli spännande att väga sig i morgon.
Jag har inte fuskat något och jag har cyklat två ggr a 1 mil.
Mitt mål är att cykla varje dag.
Sötsuget har inte varit så illa som jag trodde att det skulle vara, men det är det inte när jag har bestämt mig.
Nu är jag taggad igen, mer taggad än på väldigt länge. Det känns skönt att vara tillbaks på banan igen.
Hoppas bara att det visar sig på vågen i morgon också, annars kan det vara svårt att behålla motivationen.
Morgonens kaffe satt som en smäck, nu blir det gröt och sedan är jag redo för den här måndagen.
BRING IT ON!

Dagens affirmation
Jag litar på mitt livs flöde, och följer med dit det tar mej.
Om vi bara stannar upp en sekund och lyssnar på vår känsla - så tar oss i regel flödet till helt rätt plats. Det storslagna och universella flödet för oss, som en kvist i en bäck, dit vi ska  - om vi bara släpper taget, stutar försöka styra själv och litar på Universums kraft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar