fredag 2 maj 2014

Känns som måndag

Vaknade och det kändes som en måndag. Kom på efter några sekunder att det faktiskt är fredag. Jobbar 8-11 och sedan hem och packa bilen.
Jag skall ta medcen gästsång upp, en madrass samt lite annat smått och gott som ligger uppe i Luddes gamla rum.
Vi tar två bilar upp till Hållen i dag. 
Vår rara granne här uppe har lovat att kolla på missumissun's bromsbelägg innan vi säljer den,
Sååå himla sjysst.
Hoppas att Ludde också vill följa med upp i dag.

I dag är min sista dag som sjukskriven. På måndag är jag tillbaks på 100% igen.
Känner mig lite nervös för det men försöker intala mig själv att ta det som det kommer, dag för dag.
Knät är bättre nu och jag hoppas att det kan hålla sig så ett tag framöver.

Ha en skön fredag och må solen skina på  ditt ansikte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar