onsdag 7 maj 2014

Nackspärr

Är det inte det ena så är det det andra, sa flickan när hon blödde näsblod.
Ja, men jag mår ju ganska bra i mitt knä nu, så jag tänkte att så kan jag ju inte ha det.
Jag måste ha värk någonstans så varför inte dra på mig en nackspärr?!
I morse när jag skulle åka till jobbet kom värken smygande och i dag har jag knappt kunnat röra mig på jobbet.
Att stanna hemma var inte ens ett alternativ nu när jag precis kommit tillbaka på heltid igen.
Att jobba på förskola med nackspärr var inte heller så skönt men vad gör man?
Nu sitter jag på kontoret och väntar på Jonny.
Vi skall handla och sedan åka hem och städa.
Det kommer en familj och kollar på vår lägenhet kl 19 i kväll.
Men det ser ut som om Jonny får städa och jag får lägga mig på min massagekudde.
Det är ju kul nästan jämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar