fredag 16 maj 2014

Fredag igen

Veckorna bara rusar iväg, jag hinner inte med.
Nu är det fredag igen och jag sitter här och planerar helgen. Vi får gäster upp till Hållen. Tre vuxna och fyra barn. Som tur är skall det bli finväder, jag har hela helgen planerad.
Vi skall spela kubb, kasta Dart, spela basket och inviga luftgeväret. Grilla ska vi göra både till lunch och till middag. Det blir nog roligt.
Men först en arbetsdag till. Hoppas att värmen kommer i dag. Det var ganska skönt i går men kallt när det blåste.
I dag hoppas jag att det är varmare vindar.
Slutar 16.30 och då drar vi järnet. Jag börjar inte förrän 10.45 så jag skall handla all mat innan jobbet i dag.
Här slösar vi ingen onödig tid.
I kväll skall jag förbereda morgondagens mat och i morgonbitti skall jag städa husvagnen.
Det skall bli skönt att komma upp igen i kväll. Det skall bli skönt att komma hem.
Önskar dig en härlig fredag.
Kram hela dan!
Puss på rumpan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar