tisdag 6 maj 2014

Mycket att göra

När man varit sjukskriven 50% så hinner man inte riktigt att göra det man skall göra på jobbet.
Det är mycket pappersarbete som blivit liggande och som nu skall få sig en rejäl genomkörare.
Det är samtalstider nu och mycket att förbereda.
När man arbetar bara halva dagar så hinner man inte ens med en bråkdel av allt som måste göras.
Men nu känner jag mig redo att ta tag i allt igen.
Det är skönt att vara tillbaks med nya krafter.
I går hade jag inte speciellt ont i knät på kvällen efter en hel dag å jobbet.
Peppar, peppar!
Tänk om kortisonsprutan i kombination med medicinen faktiskt fungerar.
I dag skall jag göra en film på jobbet.
En film om en pojkes dag på förskolan.
Den skall jag visa på utvecklingssamtalet lite senare i maj. Hoppas den blir bra och att pojken faktiskt vill vara med på mitt lilla projekt.
I går när jag om hem från jobbet skrev jag handlingsplaner inför ett annat samtal.
Ja, det var bara att sätta fart med allt som blivit liggandes under sjukskrivningen.
Det känns skönt att vara på banan igen.
God morgon glada mask!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar