måndag 19 maj 2014

Ont, det gör ont!

Det gör ont en stund på natten....
....och ännu mer på dan.
Glömde min knämeducin hemma i fredags och det märktes i dag, kan jag berätta för dig som är intresserad.
Men för dig som skiter i det kan jag berätta att det regnar i Uppsala i dag samt att jag klarade helgens points med -4 på hela helgen.
Typ!
Kan hända att det var en liten Limonchello som inte blev medräknad och ett glas juice i går morse men annars blev jag "bara" 4 points minus.
Då har jag räknat bort all veckobonus och all träningsbonus.
Gjorde av med över 70 points bara i lördags. Min dagsranson ligger på 30 points.
Men i dag är jag på G igen. Ingen idé att gråta över spilld mjölk, nu är det bara att sätta sig upp på hästen igen. Dåligt samvete väger minst ett kilo, sade min förra viktväktarkonsulent.
I kväll är det Biggest looser och då kan jag sitta på hojjen en halvtimme.
Hallelulja vad jag är bra!
Ingen tårta åt jag på jobbet heller. DUKTIG!
Nu är jag sjukt sötsugen dock men det får man bara lov att strunta i.
Skulle kanske ta och käka kromtabletter igen. Fick för mig att det hjälpte förra gången jag hade ett sockersötsåterfall.
Ja, det är mycket med det jordiska.
Nu blir det först soffan sedan cykeln och sist bingen.
Måndagen är snart slut och man börjar sikta in sig på helgen igen.
Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar